är inne på några överspel, genk-valencia och lille-cska. För valencia är detta ngt av en nyckelmatch, som jag ser det står det mellan valencia och leverkusen om andraplatsen då jag tror att chelsea är numret större (nu dessutom med Valencias kanske bästa spelare i sin trupp) och då skulle en vinst borta mot ett ganska svagt Genk ge andrum i den kampen. Genk har släppt in 9 mål mot mkt sämre motstånd i den belgiska serien, men man gör åxå mycket mål (11 st på 6 matcher) vilket leder mig till att tro att det kan bli målrikt.
Genk är med för att se och lära och jag tror att det är främst defensiven som man kommer att behöva lära sig på. Genk gjorde flest mål av alla i belgiska ligan förra året (64 på 30 matcher, över 2 i snitt alltså).
spelar över 2.5 till 1.925
Sen har vi lille-cska, bet365 erbjuder höga 2.2 på över 2.5 mål och jag anser att det finns bra chanser att även denna match går över linan; tittar man på lagens 6 senaste matcher så har både lille och cska spelat över linan 4 resp. 3 gånger, ingen av matcherna har slutat mållösa och på dem 6 matcherna vardera har lagen i fråga hållit nollan en enda gång (CSKA) hemma mot uddlösa Tom Tomsk.
Cska snittar nästan 2 mål per match i ryska ligan (som vad jag förstår är en rätt tajt liga, rätta mig om jag har fel) och Lille har på 5 matcher gjord 9 och släppt in 6 i år, man var bäst i hela ligue 1 förra året med ett snitt på 1.8 gjorda mål per match och över 2 på hemmaplan. Kommer även att lira rak 1 på Lille då man är väldigt bra hemma (13-5-1 facit förra året )