Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-12, 02:21   #7
vessl123

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Efter lite mer kikande tycker jag mig ha hittat ett kanondrag:

Olympiakos Pireus - Marseille: Marseille @ 2.9
Marseille har startat säsongen katastrofalt i Ligue 1 med endast 3 poäng på 5 matcher. Men något säger mig att det kommer vända snart. I Champions League har man tidigare presterat väldigt stabilt, för att inte nämna förra året då man tog sig till åttondelsfinal. 0-0 hemma mot United för att sedan åka ut på Old Trafford med 2-1 är absolut inte dåligt. Man vann även i gruppspelet 1-0 hemma mot Chelsea, 3-0 vinst borta mot Spartak Moskva, 7-0 vinst borta mot Zilina, vilket visar att det absolut finns potential i detta lag.

I år måste man säga att man hade relativt tur med CL-lottningen. Arsenal, Dortmund och Olympiakos är absolut inga omöjliga motståndare. Poängen kommer dock vara otroligt viktiga och för att ha en rejäl chans till slutspel måste man nog vinna mot gruppens svagaste lag - Olympiakos.

Men nu till det riktigt intressanta. Tack vare att de två grekiska klubbarna Olympiakos Volou och Kavala förlorade sin "licens" till att spela i Grekiska högstaligan, skjöts ligapremiären upp drygt en månad vilket gör att Olympiakos inte startat sin säsong ännu. Deras senaste tävlingsmatch spelade man den 17 APRIL (!!!) Alltså nästan 5 månader sedan. Man har spelat några träningsmatcher hit & dit utan några särskilt imponerande resultat (t.ex OFI Creta 0-0 senast). Detta bör vara en ENORM fördel för Marseille, som redan har många matcher i benen.

2.9 på Marseille här synar jag utan att blinka.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat