Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-12, 23:23   #15
Badass
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Hej och välkomna till min speldagbok! Eller tillbaka kanske man ska säga?

Vem är jag?
Mitt namn är Robin. Jag är en kille som har ett stort intresse av fotboll och spelar en hel del på det. Mina främsta intresse ligger på de stora ligorna i Europa men då och då kan det dyka upp spel från övriga ligor. Jag spelar fotboll i Mjällby AIF, vilket gör att jag har relativt bra koll på Allsvenskan då jag har koll på mitt lag men även känner en del spelare i andra lag som kan uppdatera mig hur läget i laget är. Alltså kan det då och då dyka upp lite inside information som kan vara bra att veta! Kommer dock inte att lägga ut några kommentarer, motiveringar angående Mjällby AIF.

Målsättning? Filosofi?
Målsättningen är att gå plus i längden! Jag tycker inte man ska sätta upp resultatbaserade mål, t.ex. gå si och så mycket plus per månad - betting går upp och ner, vissa perioder går det bra, andra sämre. Har man resultatbaserade mål är det då lätt att man nästa månad försöker vinna tillbaka det man inte vann förra månaden - negativ spiral om man inte uppnår det då heller! Lugnt och sansat och undvik att bli TILT - då löser det sig.

Kommer att lira 1-10 units!

Vad och var spelar jag?
Som ni kan se så spelar jag mest på fotboll, skulle väl säga att 95% av mina spel är från fotbollen. Men då och då dyker det upp spel inom Tennis och Ishockey, kanske något Handbollsspel också, men dessa är ytterst få. Alla mina spel kommer att läggas på Bet365, vilket gör att det kan finns andra sidor med bättre odds. Jag använder mig bara av den sidan eftersom jag tycker att den har skönast layout och jag tycker det är skönare att ha allt samlat på en sida (inga klagomål ang. att det finns högra odds på andra sidor - tack)

Huvudfokus: FOTBOLL!

Spreadsheet:
Project Correct: https://www.sharps.se/spreadsheet/9309
Körde tidigare två spreadsheet, men det blev massa onödig dubbleringar så kommer nu samla allt i samma och alla mina spel kommer postas här i speldagboken med motiveringar på samtliga spel!

Som sagt blev det lite problem med min förra, jag hoppas alla har överseende med detta och fortsätter följa eller för inte som inte följt - börjar att följa!

Let's go!

... and

Vad var problemet med den första? Jag kan ha fel men varför är inte IF Sylvia - Norrby IF-spelet med i ditt nya sheet?

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat