Datum: 2011-09-13
Tid: 20:45
Sport:
Land:
Liga:
Match: APOEL - Zenit St Petersburg
Period: ft
Spel: Zenit St Petersburg
Insats: 4.00
Odds: 2.250
Bolag: Betfred
Motivering:
Prøver meg på nok en Champions League kamp. APOEL slo ritignok Wisla Krakow 3-1 sammenlagt i kvalifiseringen, men det polske laget er ikke så bra. Zenit virker å være i god form selv om de riktignok tapte 4-2 borte mot Lokomotiv Moskva etter noen keepertabber av Malafeev. Zenit leder den russiske serien med like mange poeng som CSKA Moskva etter 23 kamper. De er i god form og før tapet mot Lokomotiv hadde de 12 kamper uten tap (!). De har vært et topplag i Russland i ganske lang tid nå og har mange gode fotballspillere.
Goal.com tror lagene stiller slik:
Zenit St Petersburg (4-2-3-1): Malafeev; Anyukov, Bruno Alves, Lomberts, Criscito; Shirokov, Denisov; Rosina, Fayzulin, Lazovic; Kerzhakov
APOEL (4-4-2): Chiotis; Jorge, Kaka, Boaventura, Morais; Poursaitidis, Marcinho, Trickovski, Manduca; Pinto, Ailton
Det er ingen tvil om at Zenit besitter det beste laget. APOEL har nettopp startet i hjemlig serie. Det har blitt fire poeng etter 0-0 borte mot AEK Larnca og 3-1 hjemme mot Alki. Det er ventet at APOEL kommer til å havne sist i gruppen, mens Zenit skal kjempe mot Shakhtar og Porto om avansement. Det kommer derfor til å bli meget viktig for russerne å få med seg seier i bortemøtet mot APOEL. Zenit har vært imponerende i det siste og jeg prøver meg på 4 units på russerne.
Lykke til om du følger!