Citat:
Ursprungligen postat av vessl123
Nej det är inte löjligt att Milan är sådana underdogs.  Milan är knappt top 10 i världen. Deras serie startade nyss. Dom har inte många matcher i benen. Dom möter världens bästa lag. Milan åkte ut mot Tottenham förra året. Ett Tottenham som var bra mycket sämre än United. Barca spelade ut United i finalen.
Barcelona har redan demolerat Villareal denna säsongen samt spelat ut Porto och vunnit dubbelmötet med Real Madrid.
Jag vet inte hur man ska förklara för er som fortfarande tror att Milan har en chans här. Det är bortkastade pengar. Det är ert val men seriöst. Milan är INTE tillräckligt bra.
|
Jag har inte sagt att Barcelona inte kommer vinna, jag tror själv det blir något i stil med 3-0 eller 4-0 till Barcelona, men oddsen är på tok för höga på Milan. Milan är inget mittenlag i Belgien precis. Tyngden på Milans mittfält och snabbheten i anfallet kan mycket väl ställa till det för kortväxta Barcelona.
Backlinjen med en otränad Puyol och en Piqué som saknas är inte världens bästa. Räcker att Pato får upp farten i 1-2 anfall så har du mål kanske.
I mitt tycke är det mer värde i "Milan vinner båda halvlekarna" till 75.00 än att spela -1 på Barcelona till 1.70.
Det är bara min åskikt, även om jag tror Barca vinner med 3,4-0