Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-14, 15:32   #74
zimzelen

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Frågan är när ManU når sin topp på betfair så att man kan pumpa in lite innan public sänker oddset några tics före matchstart.

Fast mittfältet med de gamla rävarna lär inte generera en explosion i mål för United precis. Kan bli en tight historia där United drar det längsta stråt i ett sista ryck i matchen. Förmodligen pga ett taffligt misstag av Benfica. Ganska så typiskt United att vinna en match när det gäller CL.

Inter borde vinna mot Tranzborspor som har sin tränare avstängd till denna matchen. Men, jag tror att Gasperini kommer misslyckas totalt i europa med sin 3-backslinje filosofi. De läcker redan som ett såll under inledningen av säsongen. Åker Sneijder på en skada så är Inter inte speciellt vassa. Forlan får inte spela för Inter i CL. Positivt på ett sätt också för då får duktige Pazzini chansen att bevisa varför han borde ha en plats i startelvan. Men just idag är jag kluven. Men jag tror och hoppas för italiensk fotbolls skull att Inter vinner idag. kanske en -1,5 asian på dem?