Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-14, 16:20   #1
Boden
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

2011-09-15 MODO Hockey - Frölunda HC (Elitserien)



Datum: 2011-09-15
Tid: 19:00
Sport: Ishockey
Land: Sverige
Liga: Elitserien
Match: MODO Hockey - Frölunda HC
Period: ft

Spel: Frölunda HC +0,0
Insats: 3
Odds: 2.15
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Frölunda hade "smygpremiär" hemma mot Växjö igår (tisdag) och vann tillslut med 2-0. Tyckte Frölunda spelade piggt och hade man varit med skärpta i avsluten hade segern blivit större. Nu är det svårt att egentligen se hur bra Frölunda är, för Växjö imponerade inte i mina ögon och hade mycket svårt att komma fram till bra lägen.
I Övrigt så har Frölundas försäsong sett riktigt bra ut, man vann bl.a sin grupp i european Trophy och har gått vidare till slutspel där.

Modos försäsong har om inte varit en katastrof, så har den varit mycket dålig. Många nya spelare, ny tränare och ingen vet egentligen var Modo kommer sluta i år. Tror Modo kommer att gå en mycket tung höst till mötes, för att sedan förhoppningsvis komma igång ju längre säsongen lider.
Dessutom så har man fått en av sina nyckelspelare (Dick Axelsson) skadad redan innan serien börjar, och kommer inte spela denna match.

Med dessa förutsättningar och med tanke på Modos försäsong (sist i "försäsongstabellen") så tycker jag oddset på Frölunda är alldeles för högt här, och måste testas.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Thore10 (+2)

Senast redigerad av Boden den 2011-09-14 klockan 16:23.
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat