Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-14, 22:19   #22
Kalzon

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 250
Standard

Jag har inget mer att tillägga. Antingen tror du mig eller inte. Jag har ingen anledning att föra någon bakom ljuset. Jag är över 50 och har lång erfarenhet av betting, men jag har aldrig råkat ut för något liknande. Att deras support påstår att de har regler som inte finns att visa för deras kunder är häpnadsväckande. Visst jag vet 188bet har gott rykte och får höga betyg i recensioner och just därför är jag mycket förvånad över deras agerande.
Jag spelade o/u 3 mål på Biel-Bienne och Chiasso i veckan (schweizisk fotboll). Oddset för över var 1.80. Klart som fan jag vet vad jag spelat på. Det står ju även på mitt kvitto. Finns inget mer att säga om spelet jag gjorde. Jag är en erfaren spelare och jag tycker definitivt att bolaget är oseriöst om man tillämpar oskrivna regler och dessutom går tvärs emot vad någon annan bookie gör vid en push på ett spel. Därför vill jag berätta om detta för andra så att ni ska veta vad som gäller hos denna bookie.

Egentligen är du KP och jag överens. Sånt här kan inte utspela sig hos en stor välkänd seriös bookie, som du säger. Så vad ska man tror när detta inträffar? Seriöst eller oseriöst? Jag har iaf mitt svar klart...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+1)

Senast redigerad av Kalzon den 2011-09-14 klockan 22:25.
Kalzon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat