Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-15, 14:08   #1
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Erbjudande från Bet365 på söndagens match mellan Manchester United och Chelsea. [18/9]



Citat:
Dra nytta av ett gratis Liveoddsspel på Man Utd mot Chelsea

Allas blickar riktas mot Old Trafford nu på söndag då Manchester United tar emot Chelsea för det största mötet under Premier League-säsongen så här långt. För att öka på spänningen ytterligare under detta storslagna möte erbjuder bet365 ett fördelaktigt Liveoddserbjudande för matchen.

För att kvalificera dig till ditt gratisspel behöver du bara placera ett spel före matchstart på manchester United mot Chelsea, när matchen väl startat behöver du placera ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Skulle ditt först placerade Liveoddsspel gå förlorat återbetalar bet365 insatsen upp till värdet på ditt största spel före matchstart.

Med ett stort utbud av marknader före match, samt över 60 olika Liveoddsmarknader tillgängliga under spelets gång, kan du få ut det mesta och det bästa av detta spännande Premier League-möte hos bet365.
En fråga också; tycker ni det är bra jag postar dessa erbjudanden enskilt, eller vill ni hellre ha det i tråden om spelbolaget? Känns bara som om det syns lättare om det får en egen tråd enligt mig.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat