Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-11, 14:36   #38
papak

papaks avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2429
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gb Visa inlägg
Intressant att du spelar PAO+8. Tror dock att Regal kommer gå segrande ur denna strid. PAO bör såklart vara extremt motiverade iom en förlust här och de lär inte komma vidare till top 4. Och som det gamla uttrycket säger "motivation slår klass". Å andra sidan bör Regal vara heltaggade då en förlust här försätter dem i en klart sämre position till deltagande i top 4. Ser Regal som det starkare laget av de två, samt deras motivation borde det inte heller vara ngt fel på, och de lirar hemma. Dock kan spreaden -8 vara i fara... Har redan lagt 5u på Regal-8 och står nog kvar vid det. Kommer hursomhelst bli en intressant kväll
Visst är Regal ett bättre lag, men PAO är inte dåliga heller och det verkar folk ha glömt. PAO har inte världens bästa form eller stats för den delen men ikväll är det en helt annan match, den betyder så mycket mer... Dessutom att alla tror på att Barcelona utklassar PAO och poundar linan och ändå har den varit stadig (rentav fallit lite från -8.5 till -7.5 på vissa sidor). Det här är en svår match men som sagt jag gillar mina chanser med PAO och vinner dom inte så är det inte hela världen för det kommer bjudas på underhållning ikväll .

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Fan vad bra snack ni har grabbar, jätteintressant att följa. Jag är novis om man är snäll, helt oerfaren om man är ärlig, men Khimky+7.5 har jag fått rekat som ett "litet spel". Vad tror ni om den?
Jag har inte analyserat den matchen så värst mycket, den betyder mycket för båda lagen är 1-1 (Vinst mot Cibona, förlust mot Olympiakos) och det lag som vinner ikväll bör ha stor chans att gå vidare. Caja har två stora avbräck (Splitter & Barac) men är ett bättre lag än BC Khimki. Finns bättre matcher ikväll att lägga sina pengar på. Skulle vara kul att höra motiveringen bakom BC Khimki +7.5
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat