Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-16, 03:52   #1562
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Det här spelet ska ses som ett komplement till liret jag la för sex veckor sedan;
Spoiler:
2011-09-17 16:00SM-FinalD.Ruud vs Kim Nilsson . FT 3 1.900

Nu är det här som gäller;

2011-09-17 16:00SM-FinalK.Nilsson vs D.Ruud . FT 5 2.000

När jag la det första spelet på Ruud, hade han gjort en riktigt bra match för sitt Lejonen på GB Arena. Nilsson hade dessutom nyss skrivit på för Lakeside i UK. Brukar nästan med automatik komma en downswing för en ung kille som helt plötsligt får känna på väldigt annorlunda banor. Men tvärtom, Kim har blivit ännu bättre och är just nu i sitt kanske livs form. Kommer ju även få känna på banan under fredagskvällens JSM-Final. En pallplats är i sikte, och då lär knappast det här oddset finnas kvar till lördagens tävling.

Ruud hade otur att stå på näbben när han kom in som reserv i GP-Challenge på Vetlandatravet den 20 Aug. Slog sig illa och har bara kört två tävlingar sedan dess.
På dessa tävlingar har det blivit 3 poäng på sex heat. Minst sagt rostig alltså, och jag tror inte att han är så jättesugen på att köra en SM-Final i dagsläget.

Lite konstigt att oddset har höjts på Nilsson. Möjligt att dom har gluttat på mitt spreadsheet.

Tävlingen sänds direkt på Canal Plus.

Startlista;
http://www.svemo.se/ImageVault/Image...ltHandler.aspx

Senast redigerad av eddieh den 2011-09-16 klockan 03:57.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat