Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-16, 10:03   #7
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

För övrigt har jag lirat Over 2.5 mellan Utd/Chelsea @ 2.08 och samma spel och odds på Tottenham/Liverpool.

Bägge dessa matcher är minst 50/50 i över/under och oddsen har rört sig åt den värderingen.

4 lag med bra offensiv och vid sina tillfällen faktiskt även tveksam defensiv, kanske har folk synpunkter om att jag säger så om Chelsea och Utd. Men faktum är att Utd har släppt in en del billiga mål i år och även Chelsea har haft svårt att hålla tätt.

Liverpool såg ut som en hönsgård i försvaret vid straffen senast, annars fläckfri försvarsinsats imo och de borde trots allt ha vunnit med 3 eller 4-1 mot Stoke. Men gör man inga mål så vinner man inte. Liverpools oförmåga att konvertera chanser/possesion på bortaplan kostade ligatiteln 08/09 och sedan dess har det varit en vana men med lägre högstanivå.

Spurs såg allt annat än bra ut mot City, men revanscherade sig sedan mot Wolves. Vill även minnas flera målglada tillställningar mellan Spurs/Reds.

Om jag inte är ute och cyklar så saknar väl Spurs även Dawson mot Liverpool, kanske deras bästa mittback?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat