Hello,
En riktigt grön kvist har trillat in på det här forumet. Läste igenom Spelskolan två gånger och kom ut med förståelsen att det fanns olika typer av bet. Obviously. Kör i dagsläget på Unibet och kommer göra det tills vidare, enkla att ha och göra med vad jag märkt samt har de sporter jag kan fokusera på/förstå.
Har redan bokfört mitt första bet, ett riktigt korkat ett. BR på 13,01kr och kör 13kr på att Godoy Cruz gör första målet - det slog in! Hör och häpna, där tog alla möjligheter till tur i framtida spel farväl av Koffe och hans planer.
Nåväl, för att komma till den seriösa biten:
En vanlig arbetande snubbe med medelmåttigt intresse för sport (kan man betta på vem som vinner Mr Olympic 2012?) med en kul tanke om att kunna överleva på spel framöver. Om det någonsin blir aktuellt.
Setup för tråden:
*Om ni skriver förkortningar på någonting, skriv gärna ut vad de betyder inom ett par såna här "()" - farfar är lite slow och orkar inte alltid googla.
*Vill ni diskutera matcher, go ahead. Jag kommer med största sannolikhet inte titta på de i första skedet - kommer försöka skrapa ihop så mycket info som möjligt om lagen och matchen i fråga men det är ungefär där jag startar. Kan tänka mig att de flesta gjorde detsamma (förutom fanatikerna då).
*Har ni tips eller input, välkomna! Så länge det håller en mogen nivå är jag inte den som är den. Kommer göra mitt bästa för att hålla denna tråd uppdaterad samt spela kontinuerligt, försöker passa in denna informationsanstormning med ett i övrigt fullproppat liv så det får bli prio här. För den intresserade kommer jag antagligen ge fler pusselbitar om mig själv så om jag har någon vän / kollega på den här siten kommer de hitta mig till slut. Så funkar jag.
*Total-noob. Har ingen koll alls. Ni får se resan från 0-100 här. One of a kind!
Målet då?
Dubbel månadslön 2012 har jag skrivit. Det säger sig självt. Min målsättning är att göra 25-30 i månaden i vinst på detta. Om det kommer ske 2012 eller 2013 - det vette fåglarna. Det beror nog på hur mycket jag dundrar in till BR.
Jag ser min startrulle som ett glatt skämt - 13kr! Dock är det en vecka kvar till löning och jag sitter och betalar av en skatteskuld (någon som känner till en skattefri sajt att lira på?) så jag kommer sätta in en slant på Fredag.
Jag grundar nu. Skapar lite buzz som det hette ett tag bland marknadsförarna. Lökar.
Delmål får nog vara att komma upp i Sharp$ nog att bli premium medlem / vad det nu är utan att sätta in egna pengar och utan att spamma sönder forumet. Det är inte så illa pinkat va?
Mitt spreadsheet:
https://www.sharps.se/spreadsheet/9497
Om inte annat hoppas jag att jag kommer locka till ett skratt eller två under resans gång (samt att jag inte gular).