Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-17, 11:43   #2
koffe

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 58

LEKSTUGA
Stats: 11 - 10 - 0
ROI: 107.31%
Vinstprocent: 52.38%

Standard

Vaknade upp pigg och fräsch (i wish) efter en sen natt med mycket information. Det var inte bara betting som fick sig en rejäl vaskning i min hjärna utan jag hobbystuderar även marknadsföring och säljteknik. Jippie.
Detta med betting var en impulsidé att ge sig in på och jag tycker att det ska bli skitkul rent ut sagt.

02:23 satte jag ett bet på att SC Toronto skulle ge London City ordentligt med pisk i nattens match, First League i CSL (Canadian soccer league). SC Toronto var redan innan matchen relativt stabila på sin förstaplats och London City som ligger näst sist hade inte min gunst denna afton. I och med att jag hade en bankrulle på 24,71kr så tänkte jag - nu kör vi all in! Och jag gick segrande ur den sandlådefighten.

BR ligger idag på farliga 27,68kr och jag har ökat med nästan 113% - på en dag!
Jag är medveten om att det inte håller med att köra all in-bets i längden men det är lite lek nu innan allvaret. Första bra tecknet är att jag accepterar att vinna 3kr istället för att kräva minst en fördubbling av BR vid bet.

DET mina vänner är framsteg ska jag säga er.

Ikväll hägrar ölen och jag ska sätta ut lite säkra bet överallt och se om jag får plus på de, postar de i spreadsheet iaf.

Senast redigerad av koffe den 2011-09-17 klockan 14:13.
koffe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat