Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-19, 22:44   #1
Bluedoo

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 28

The pursuit of $
Stats: 8 - 6 - 0
ROI: 99.86%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Bluedoo - The pursuit of $ (fotboll)

Hej,

Bluedoo är en ny användare här på Sharps, dock inte helt ny på sidan. Har varit mindre aktiv under annat alias, dock mest analyserat spel och ryggat andra som rekat. Har själv varit aktiv spelare under 5år med goda resultat.

Har dock bestämt mig för att för första gången öppna upp spelen offentligt och få både ris och ros för de spel jag lägger, men framförallt hoppas jag kunna bidra med vinstgivande spel till övriga användare här på sharps.

Tänker dock inte gå in mer på hur resultaten sett ut tidigare, finns alldeles för mycket folk som kommer med framgångshistorier för att sedan inte kunna leverera. Jag tänker istället fokusera på att visa på spel med bra kvalité och förhoppningsvis leverera vinstgivande spel.

Lycka till de som väljer att rygga mina spel och jag kommer senare under kvällen alternativt tidigt imorgon, ta fram tre 3 spel inför tisdagen.

EDIT: Första gången jag kör en spelblogg så påpeka gärna information och tillägg jag kan göra för att underlätta för er som läser, Grnvit påpekade något av det kanske viktigaste jag missat, som jag kompletterar nedan:

Jag spelar uteslutande på fotbollsmatcher och där ligger huvudområdet på Engelska samt Spanska matcher. Ibland kan det dock komma in spel från övriga ligor i Europa om jag hittar värde.

Startkassan för denna spelblogg kommer att ligga på 10.000SEK och insatserna sker med units på 1-5, där 5 är max och motsvarar 5%.

Kommer försöka att hinna med så utförliga motiveringar som möjligt, men ibland kommer det bli väldigt korta motiveringar.

Senast redigerad av Bluedoo den 2011-09-19 klockan 23:00.
Bluedoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat