Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-20, 10:36   #4
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Canucks och Flames delar sina trupper och spelar en match i Vancouver och en i Calgary. Så här ser trupperna till matchen i Vancouver ut enligt uppgift.

Vancouver
Forwards: Marco Sturm, Andrew Ebbett, Owen Nolan, Steve Pinizzotto, Jordan Schroeder, Nicklas Jensen, Aaron Volpatti, Stefan Schneider, Anton Rodi Matt Clackson, Antoine Roussel and Kellan Tochkin
Backar: Keith Ballard, Chris Tanev, Yann Sauve, Ryan Parent, Aaron Rome, Adam Polasek and Nolan Baumgartner
Målvakter: Cory Schneider and Eddie Läck

Calgary
Forwards: Baertschi, Backlund, Hagman, Glencross, Moss, Holland, Ferland, Horak, Laing, Letourneau, Leblond, Bancks and Desbiens
Backar: Butler, Bouwmeester, Smith, Babchuk, Piskula and Wilson
Målvakt: Irving

Oddsen till denna match är, vad jag kan se, inte uppe på oddsportal.

Trupperna till matchen i Calgary

Calgary
Forwards: Tanguay, Byron, Bourque, Stempniak, Stajan, Elson, Howse, Bouma, Jackman, Kostopoulos, Jokinen and Nemisz
Backar: Hannan, Giordano, Henry, Mikkelson, Brodie and Martin
Målvakter: Kiprusoff/Karlsson

Vancouver
Forwards: Cody Hodgson, Mike Duco, Victor Oreskovich, Niko Dimitrakos, Nathan Longpre, Mark Mancari, Darren Archibald, Steve Begin, Todd Fedoruk, Steven Anthony, Alex Friesen and Alexandre Grenier
Backar: Kevin Connauton, Anders Eriksson, Alexander Sulzer, Frankie Corrado, Andrew Alberts, Sebastian Erixon and Taylor Ellington
Målvakter: Manny Legace/Matt Climie

Jag tycker 2,50 på Calgaryseger känns bra och jag testar 2/5 units.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+1)
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat