Jag tycker att ni grabbar ska ha en stor eloge för det arbete ni har lagt ner under speedway säsongen! Detta har enligt mig varit den mest läsvärda speldagboken på sharps. Ni berör en sport som för många är okänd och ni har bjudit på många spel som ingen annan kunnat hitta. Det finns utrymme för diskussion, humor och man både ger och tar i denna tråden!
Det må ha varit blandade resultat men jag som känner perfa sedan tidigare vet att han kommer igen starkare nästa år. Eddie har å andra sidan har stoltserat med resultat som garanterat ingen annan i speedway världen kan matcha!
Jag själv som medel speedway entasuiast har tyckt det varit väldigt kul att följa denna dagbok. Har själv varit på alla Indianernas hemma matcher i år, jublet som kom från 5000+ när Piotr och Kylmi tvålade dit Crumpen och Hampel i sista heatet för att ordna seger i seriefinalen slår tamejfan alla sthlm's derbyn jag varit på, vilken fest! Trots att Eddie hintade om att Piraterna vinner guld i år så skiter vi i det för Indianerna kommer stoltsera på toppen av speedway Sverige ännu en gång, vi har saknat Henka's storhetstider länge på Sannahed och nu är det dags att visa vilka som regerar igen!
Keep it up guys och tack för att ni delar med er av er kunskap!