Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-25, 16:52   #1599
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Börjar med dessa i tidiga matchen som startar om en dryg halvtimme. Återkommer om 60-90 min med spelen för kvällens sena finalmatch som går igång 19:30.

Ogiltigt spel-ID: 527501

Alla vet vad jag tycker om Nicki och har gjort så en längre tid. Han gjorde en slät insats igår i GP-tävlingen nere i kroatiska Gorican. Holder var egentligen inte bättre han och han hade mycket större förhoppningar på sin födelsedag igår. Bronskampen mellan lagen i polska ligan går vidare här, Torun måste få med sig ett hyfsat resultat för att klara av att vända det i returen. Tror det är mycket möjligt. Detta är en bana som Holder har blandat och gett på, dock tycker jag i dagens läge att detta odds är i överkant för att inte spelas.

Chanserna är goda att Torun får toppa och då är jag säker på att Holder ligger nära till hands att använda, så blir inte ett dugg förvånad om han skulle få fler heat än dansken.

Ogiltigt spel-ID: 527508

Oj, vad Holta var duktig igår i Gorican. Imponerade stort genom att ta sig till semifinal men väl där blev han bara trea i sitt heat och missade finalen. Zagar hade wildcard till gårdagens tävling och gjorde en rätt slät figur IMO, han kan så mycket bättre.

Han har haft lite problem på hemmabana i polska ligan denna säsong faktiskt och när detta är en bana som absolut ska kunna passa Holta så tvekar jag inte ett dugg att spela till 2.70 som IMO är ett alltför högt odds!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat