Detta blir resterande picks för idag.
Ogiltigt spel-ID: 527469
Lesznos chans att ta hem polska titeln är att ösa på från start i hemmamatchen, för i returen kommer det bli jobbigt. De måste nog komma upp i åtminstone 8-10 poängs seger ikväll och frågan är om det ens räcker i returen? Hur som helst, det enda de kan göra är att göra sitt jobb ikväll och då ska de absolut fixa denna spread. Något för låg och flera andra bookies har lagt sig runt -6.5.
Ogiltigt spel-ID: 527543
Tycker fortsatt att bookies fortsätter underskatta Pepe. Han har varit ruskigt vass i Ekstraliga denna säsong och det tror jag inte slutar bara sådär helt plötsligt. Jonsson är i toppform och det är egentligen endast därför jag väljer att hålla detta till ett 4u-pick. Hur som helst, att sätta +0.5 på denna känns bara fel.
Ogiltigt spel-ID: 527564
Hampel var sådär i Gorican igår, likaså Kolodziej som fortsätter ha det väldigt kämpigt denna säsong. I Ekstraliga och framförallt på hemmabanan i Leszno finns det inte många som slagit Hampel 2011. Tror att det fortsätter så och blir inte alls förvånad om han kör fullt ikväll. Kolodziej däremot tror jag får svårt att nå upp till double-digit och dit kommer Hampel nå relativt enkelt. Denna linan är faktiskt någon poäng för låg IMO och detta ska vara sten när kvällen lider mot sitt slut.