Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-26, 00:32   #57
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25040

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepricon Visa inlägg
Jädrigt roligt att kolla på då ja själv funderat på att testa på med 2-6 systemet. däremot kanske de skulle vara lättare att följa din sheet om de var 1 sheet för varje serie du lirar så att säga?
Tack ska du ha! Jag har svårt att se att det skulle vara lättare, det skulle ju innebära att jag redan nu skulle ha typ 100 olika sheets vilket gör det omöjligt att få en helhetsbild av hur det går! Det är möjligt att man skulle kunna ha 1 sheet per sport, men det blir ändå sämre då man inte får en totalbild av hur det går. Det är enkelt att förstå så som det är nu bara man förstår vad allt står för.

Citat:
Ursprungligen postat av bigsmooth Visa inlägg
Riktigt bra ditt sheet. Jag har själv precis börjat köra ett 2-6 system med bra inledning.

En liten fråga. Varför döper du inte de olika serierna till a1 a2 a3 a4 a5 a6 / b1 b2 b3 osv/ c1 c2 c3... Tycker det är mycket enklare att hålla reda på vilka bet som tillhör vilken serie.
Ja det har gått bra, får hoppas det fortsätter i samma stil. Det är ju precis så jag gjort som det står in informationen till sheetet, serierna följer samma sport hela vägen:

F = Fotboll
T = Tennis
BB = Baseboll
I = Ishockey
S = Speedway
B = Basket
AM = Amerikansk Fotboll
H = Handboll

T.e.x BB31 är serie 31 i Baseboll, sen är det ju insatsnivåerna B1-B6 inom serien.

Edit: tittade på ditt sheet nu bigsmooth och jag skulle rekommendera dig att ändra och köra på en bättre variant. Så som det är nu så kan man inte sortera ut och se hur det går på de olika insatsnivåerna och sen när du hållit på ett tag och alfabetet tagit slut så får du typ döpa serierna till abc1 sen abd1 osv, riktigt rörigt lär det bli!?

Senast redigerad av Lazlo den 2011-09-26 klockan 00:39.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat