Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-27, 08:49   #12
LadyDeWinter

LadyDeWinters avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 160

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Så du spelar på Bayern för att du är United-fan och United för att du är United-fan, trots att du inte tycker att oddset är bra?

Tycker underspelet känns bättre och bättre - trots att Silva säger att de ska köra på som vanligt i Munchen. Har ryggat Persas hörnspel som jag tycker är riktigt vettigt också.
Du verkar grunda tankarna i underspelet på att City kommer göra 0-1 och sen backa hem. Sådan blir ju matchbilden när bortalaget gör mål i nästintill alla CL-matcher. Eller? Isf ser jag City att göra första mål till >2,5 som ett bättre spel.

Jag ser ABSOLUT inget värde i ett underspel för drygt 2 gånger pengarna, som det låg i tidigare, mellan ett lag som spelade 5 av 6 matcher över 2,5 i CL-gruppsspelet förra året, och ett annat lag som dunkat in mål i ligan.

Nu verkar det dock, enligt mig, som att marknaden börjar närma sig en korrekt värdering. Jag plockade tidigare överspelet till 1,94.

Sedan i första inlägget så skriver du att CSKA har för högt odds, sen lägger du en rek på Inter AH (0) och sen efter detta så ångrar du dig p.g.a. skador i Inter. Hänger inte med.

Förklara gärna.

Senast redigerad av LadyDeWinter den 2011-09-27 klockan 09:06.
LadyDeWinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat