Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-27, 13:01   #17
LadyDeWinter

LadyDeWinters avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 160

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Will do.

Tror att City lyckas spela 0-0, 1-1 eller förlorar med 1-0. Vi får se. Mancini har en plan för om City gör första målet eller om de släpper in första. Om spelarna klarar av att följa den är jag inte säker på. Dock tycker jag att det känns osäkert att spela på resultat eller utgång här - jag tror att Bayern kommer dominera matchen och att City kommer delvis lyckas med att hålla emot. Därför tror jag på Persas hörnspel, Bayern -2.

Angående Intermatchen har jag aldrig lagt en rek, första meningen i "reken" var "Gästrek från Punters Lounge med intressant utgångspunkt" - den togs för övrigt bort då jag tydligen postat den på fel sätt.

Jag hade kollat tidigt på en skadelista som var felaktig och när jag nu såg den aktuella så avstår jag från spel i den matchen. Om man ändå måste gissa så tror jag på en knapp Intervinst.

Det är väl knappast underligt att ändra sin värdering fram och tillbaks innan man lägger ett spel? Det är väl själva anledningen till varför vi skriver och läser här på Sharps?
Märkte att mitt f.g. inlägg kunde uppfattas som bittert, men det var inte menat som det egentligen.

Angående Inter-matchen så känns det helt knasigt att hitta övervärde med lite juice, och byta mellan två sidor, två gånger på två dagar. Hängde heller inte riktigt med på gästrekgrejen.

Är på dåligt humör nu då jag råkade hälla vinäger istället för soja på maten, orkar inte skriva mer.
LadyDeWinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat