Haha, det är lite smålustigt hur detta fortfarande kan vara på tapeten!? Vad är det ni vill höra?
Wagner, vi säger att jag har vunnit 38 kr så här långt i verkligheten, känner du dig bättre än mig nu? Det enda jag äter är knäckebröd och vatten, jag bor på ett härbärge och har därför ingen hyra. Spelen kan jag lägga för att jag har tillgång till gratis internet på stadens bibliotek. Du är bäst jag är sämst! Är det ok nu?
Om jag är miljonär eller hemlös alkis spelar ingen roll, ni behöver inte och kommer aldrig få veta hur det ligger till i verkligheten. Det är som jag sagt tidigare privat och det hör inte hit. Detta är inte facebook, det är sharps ett forum om betting och spel så det enda väsentliga är väl om man nu kan visa upp bra spel om man har ett spreadsheet eller dagbok?
Spreaden följer ett 2-6 system och som jag också sagt tidigare så ångrar jag att jag inte valde en mer diskret insatsnivå. Jag kanske har 15 olika konton hos bolagen så jag kan få in vilken insats jag vill på alla spel, eller så har jag kanske inte det och på en del spel kanske jag inte kan få in den insats jag önskar men som jag sagt tidigare så kommer systemet att rulla på som det är oavsett! Jag har inget behov av att visa folk att jag vann si eller så mycket på det men jag trodde aldrig att det skulle kunna bli ett så här stort problem.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Harry Haller (+5), MrGerrard (+5), psyace (+3), Ching (+5), SAACFoxen (+5), pittaluga (+30), jokkey (+5), capital-pb (+1), fishy (+5), kronan (+5), Ace (+5), raaabin (+1), Savve (+35), Soap (+2)
Senast redigerad av Lazlo den 2011-09-27 klockan 17:47.
|