Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-27, 22:00   #85
oscar4122

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

4-5 idag och minus 0,1u.
Var väl egentligen väntat med lite motgångar då den här säsongen har gått lite för bra för mig än så länge.
  • Modo kommer inte upp till sin kapacitet idag, istället drar man på sig mängder av utvisningar (14 min mot Växjös 6). Då vinner man inga matcher. Starkt av växjö.
  • Skellefteå skjuter 38 skott och gör 1 mål vilket sätter käppar i hjulen på mitt överspel..
  • Timrå verkar inte alls ha varit bra, 0-5 och 21-46 i skott till Frölunda.
  • Luleå gör jobbet och vinner. Synd bara att man inte förvaltar sitt 5 mot 3 läge i första perioden.
  • Brynäs står för en strålande tredje period och Djurgården får smaka på sin egen medicin, då man idag tappar ledningen i tredje perioden och får lämna matchen med 0 poäng.

Är inte missnöjd med något av spelen. Jag anser att det var bra spel och ser fram emot nästa omgång istället, som spelas på torsdag:

Timrå IK - Linköpings HC
Timrå har inte imponerat, förutom matchen mot SAIK och de två första perioderna mot Djurgården. Tänk om man kan få 2,50+ på LHC eller ca 2 på ML. Nog för att 2,30+ på raka tvåan är spelbart imo.

AIK IF - Luleå HF
Förra året var det extremt målsnåla matcher lagen emellan.
AIK Luleå HF 1-2 Slut e str
Luleå HF AIK 1-2
Luleå HF AIK 2-1 Slut e fl
AIK Luleå HF 0-3
Luleå HF AIK 1-0

AIK hade stora problem att komma igenom Luleås täta försvarsspel och lyckades bara göra 4 mål på 15 perioder mot Luleå.
Jag tror att matchbilden kommer bli liknande även på torsdag. Både Luleå och AIK har ju sett täta ut bakåt även denna säsong.
Kommer att kika på alla möjliga underspel i denna match. AIK under, Luleå Under, matchen under, första perioden under osv.

Färjestads BK - Djurgårdens IF
Färjestad har inte varit bra iår och värdet kommer nog ligga på Djurgården här. Hoppas på ett odds över iaf 2,80.

HV 71 - MODO Hockey
HV71 har kommit igång de senaste omgångarna och har faktiskt tagit 8 av 9 möjliga poäng. Modo däremot gjorde en ganska dålig bortamatch mot Växjö idag och det känns som att HV har en bra chans att vinna detta. Tror dock att oddset kommer vara lite för lågt. Den som lever får se

Detta var lite tankar inför omgången. Får se vilka trupper som tas ut och vilka odds som blir tillgängliga.

Nu blickar vi vidare mot kvällens NHL preseason där det spelas 7 matcher.
Blir nog att rygga Qirren om han spelar något. Ska ta en titt över trupperna själv också
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat