Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-29, 17:18   #14
Vlad

Vlads avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mangomenace Visa inlägg
Ditt med..

Är inne på ett överspel @ Metalistmatchen. Två lag som spelar offensiv fotboll. Såvitt jag vet så har inte lagen drabbats av några större skador heller / avstängningar, så det lär väl bli fullt ös?
Gillar den med och tog den igår. Vet ej om det finns värde kvar nu dock då jag tyckte det var precis spelbart till 1.97 och jag ser att andra som har nöjesbookies fått över 2.5 till 2.10 vilket varit guld men som inte finns kvar.

Iaf Metalist är ett bra lag och deras Sydamerikaner framåt är toppspelare som var ordinarie i storlag därnere som Internacional och Velez,spelar även offensivt hemma. AZ har haft vissa brister i markeringsspelet och allmänt i defensiven när jag sett dem men är ett bra kontringslag och kommer få lägen för omställningar så jag tror de kommer göra minst 1 mål,tror på 2-1 el 2-2.

marling: Sluta var en sån gnällspik och ta det i PM om du har problem med modereringen,du är tröttsam.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), fondell (+1), tompa87 (+1), bokis29 (+1)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat