Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-02, 09:17   #1
fireas

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

2011-10-02 Espanyol - Real Madrid (Liga BBVA)

Datum: 2011-10-02
Tid: 22:00
Sport: Fotboll
Land: Spanien
Liga: Liga BBVA
Match: Espanyol - Real Madrid
Period: ft

Spel: Real Madrid -1.5
Insats: 5
Odds: 1.7
Bolag: Bet365

Motivering:
Mycket spel i kvällens match mellan Espanyol och Real Madrid. Matchen spelas i Barcelona där Espanyol vanligtvis är starka. De ligger just nu på 10e plats och tagit 6p på de inledande 5 matcherna. Hemma är de som sagt som starkast och och tagit full pott mot Getafe och Bilbao. Men det är långt mellan Real Madrid och dessa lag.

Real madrid ligger på 5e plats och har 10p från de inledande 5 matcherna. Det såg ut som om Real var på väg i en svår svacka men de visade sig verkligen i förra matchen mot Vallecano med en slakt på 6-2.

Bortalaget kommer ge sitt allt för att återställa ställningen i La Liga och jag spelar mycket på de ikv då jag tror att de kommer att köra över hemmalaget som ändå är rätt starka hemma. Dock så ser de rent för svaga ut för tillfället.

Olika spel på matchen
Vinst för Real med 2 måls skillnad tror jag lätt på och satsar 5 u av 7 (där 7U = 7% av BR = MAXBET) på Real Madrid -1.5 till ett odds på 1.7

Spelar 4 u av 7 (där 7U = 7% av BR = MAXBET) på Real Madrid 1/1 HT/FT till ett odds på 1.61

och slutligen 3 u av 7 (där 7U = 7% av BR = MAXBET) på ö3.5 mål till ett odds på 2.1

Hoppas och väntar mig slakt från Real !

Lycka till om du följer!

EDIT (mer info):

Kaka på hugget senast, ronaldo e på G (alltid ), altintop kan få spela och unga spelare som vill visa sig kanske får chansen ikv. Medan Espanyol saknar Pandiani och Amat. Inget som påverkar matchbilden alls, bara positivt.

Annars ser nog elvan ut såhär:

Casillas – Sergio Ramos, Varane, Albiol, Marcelo – Khedira, Xabi Alonso, Özil, Kaká – Cristiano Ronaldo, Higuaín

där Ronaldo och Higuain har stått för 7 av de 10 mål man gjort de första fem. Benzema i all ära, men så mycket kommer han nte saknas.

Mötet mot Ajax i veckan vanns 3-0 men kunde lätt slutat med 5,6-0 och de har klarat sig ur sin "svacka".

-1.5 är det jag tror mest på, ö2.5 ger för låga odds. ö3.5 till den äventyrliga. 2/2 då jag tror Real kommer att ge full fräs från första minute och vinna matchen tidigt. Sedan kontra då espanyol i andra kommer att försöka kryssa/reducera.

Bästa oddsen för tillfället:

-1.5 RMA : pinnacle 1.91

hittade HT för 1.7 på bet365

HT/FT bet365 1.8

ö2.5 : pinnacle med odds 1.52

ö3.5: 188bet.com med odds 2.29
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cborje (+1)

Senast redigerad av fireas den 2011-10-02 klockan 12:54.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat