Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-03, 19:56   #1635
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Dessa blir det för min del ikväll.

Ogiltigt spel-ID: 542501

Lahti är jag inte alls imponerad av trots att han förbättrat sig ju längre säsongen lidit. Han lär bli bortplockad i något av sina heat när Woodward antagligen får ta något av hans. Wells är en stabil förare och har gjort liknande resultat som Lahti uppnått som bäst på Arlington och jag räknar med att han håller denna H2H jämn och pluspoängen som givits kan mycket väl bli avgörande då jag inte skulle bli förvånad om denna slutar helt jämnt.

Ogiltigt spel-ID: 542510

Kvällens bästa IMO, Simon är alltid stabil och har levererat runt +8 varje match hemma på Arlington senaste två månaderna. Kommer dessutom få ett extra heat ikväll då hemmalaget kör R/R för Dryml. Krävs att han inte faller igenom för att Eastbourne ska ha några rimliga chanser att hota Poole i bortareturen nästa måndag.

Detta är THJ's första säsong i Elite League och det märks, förra veckan var ett framsteg men jag tror att han kan få rätt stora bekymmer på denna bana.

Liten bana och här är som sagt Simon mycket mer hemmastadd samt att han kommer få ett heat mer än THJ. Då kräver jag nästan att han är minst två poäng före ikväll.

Ogiltigt spel-ID: 542514

Går faktiskt emot eddieh här med ett litet spel, säkerligen blir jag piskad på fingrarna men det får jag ta. Kylmäkorpi brukar vanligtvis och har varit väldigt stabil hemma på Arlington under hela 2011. Det krävs en jämn laginsats och banan lär vara preppad till hemmaförarnas fördel och att få +2.5 på Kylmä på hemmabana, det är jag inte sen att plocka faktiskt.

Ward har varit äckligt stabil under hela 2011 och gjort grymma resultat efter varann, varje vecka och var som helst. Nu senast i helgen blev det en liten plump i JVM men som eddieh sa kan det mycket väl vara "motivationsbrist" då det finns andra "viktigare" och betydligt större titlar att ta hem denna säsong. Har gjort liknande resultat som Kylmäkorpi här och det bör räcka med pluspoängen som givits.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+2)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat