Citat:
Ursprungligen postat av Andy90
* Tottenham imponerade dock inte mot Arsenal, trots det lyckades man vinna. (efter hands och målvaktstabbe iofs).
* Swansea har enligt mig imponerat mer än Norwich.
Håller dock med dig om att -1.5 på City är mumma 
|
Tycker Tottenham imponerade första 20 då man borde haft ledningen med 1-0, blixtsnabba i sina omställningar med bl.a. Defoe, Bale och Modric. Parker hade friläge tidigt i matchen och Adebayor hade ett ännu bättre friläge i andra halvlek. Visst växte Arsenal in i matchen och kryss hade kanske varit mest rättvist men jag blev ändå imponerad av Tottenham som har snabba offensiva spelare och Adebayor som jag tror får ut mer mot Newcastle än mot Arsenal då han blev hårt plockad.
Swansea har imponerat på hemmaplan ja. Dock inte på bortaplan då man förlorat med 4-0, 1-0 och 4-1 - visserligen mot City, Arsenal och Chelsea. Såg matchen mot Chelsea då man blev totalt utspelade och trots Torres utvisning så fortsatte Chelsea att dominera.
Norwich däremot hotade United senast och hade guldläge att både ta ledningen och kvittera vid ställningen 1-1, OBS: att denna matchen gick på Old Trafford. Matchen innan det vann man mot Sunderland hemma med 2-1. Tror på en jämn match, där hemmalaget går segrande - men det återstår att se
Ska man ta City nu? Den lär sjunka?