Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-04, 17:24   #4
Homff

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 735

Div 1 13/14
Stats: 8 - 4 - 0
ROI: 154.44%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

2011-10-05 Parlay - (Parlay)

Datum: 2011-10-05
Tid: 19:00
Sport: Ishockey
Land: Sverige
Liga: Div 1 A
Match: Boden-Luleå Rebels (1) och Kalix Ungdom-TEG(2)
Period: ft

Spel: Parlay 2
Insats: 14.00
Odds: 2.210
Bolag:

Motivering:
Boden mot Luleå Rebels ska vara en klar 1:a! Boden har börjat serien bra över förväntan faktiskt. Luleå Rebels är seriens helt klar sämsta lag, senast förlust mot Björklöven med 1-8(!). Var spel mot ett mål.

Den andra matchen är lite svårare, Kalix Ungdom har värvat 2 backar från Asplöven och en från Borås(AS). Deras målvakt ligger just under 90 %.

TEG är kanske seriens ojämnaste lag, de kan vinna mot topplagen för att sedan tappa poäng mot de sämre/bli utspelade av de bättre. TEG vann mot Kiruna borta med 2-0 för att sedan nästa dag förlora med 8-0 mot samma lag. TEG har en av seriens bästa målvakten, Emanuel "Ägget" Gabrielsson, med en räddningsprocent på 93%. Han drog dock på sig 2+2 minuter för roughing för att sedan med 5 minuter kvar att spela(med ett underläge med 2 mål) dra på sig en game misconduct (20 min) mot Björklöven. Kan han hålla lugnet är det till storhjälp.

TEG vann sista matchen hemma mot Boden med 3- (21-21 i skott)
Kalix vann sista matchen mot ett skakigt Piteå med 1-2(Kalix förlorade skotten med 25-40)

Boden ska vinna 99 av 100 matcher mot Luleå i dagsläget, och TEG borde vinna mot Kalix för att visa att dem ska till Allettan iår.

Väljer lägga dubbel pga få upp oddsen samt att teg har visat sig vara bättre än vad jag trodde innan säsongen började!

Till er som ryggar önskar jag lycka till!

PS. Verkade inte gå att föra över från mitt spreadsheets. Fick fixa manuellt inte så fagert men hoppas det duger! DS.

Senast redigerad av Homff den 2011-10-04 klockan 17:30.
Homff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat