Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-04, 17:31   #26
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Nu har detta inte med trading att göra, dock med Betfair. Håller på att trada över en bonus. Lägger först spelet hos bookien eftersom jag inte vet om det finns ett tak på marknaden. Matchen är Rumänien - Albanien som spelas om 6 dagar. Det är 5k matchat på marknaden hos Betfair. Står att det finns 2k att laya Albanien med @ 4.0. Lägger ett 900 SEK bet på bookien och sedan ska jag laya på Betfair, men det blir annullerat trots att jag uppdaterade en sekund innan jag la bettet, nu kan jag bara laya @ 4.5, runt 600 SEK.

Alltså sitter jag med en 95 % säker förlust på 900 SEK och det är inte första gången det händer den senaste tiden, får samma meddelande, att mitt spel annullerats ganska ofta och sitter med skägget i brevlådan. Hur som helst drog jag själv ned layoddset till 4.2 och skrev in 900 SEK, det matchades ju inte men står kvar vid in play, betyder detta att min insats kan matchas om marknaden rör sig åt mitt håll och oddset på Albanien sjunker?

Mja, jag är förvirrad och inte särskilt insatt i Betfair.

*EDIT* Sådär, verkar som att det stämde. Matchades till 4.2 automatiskt för ett par minuter sedan. Då kan man andas ut.
Att du försöker boka ett odds på en olikviderad marknad är ju å andra sidan ditt och inte Betfairs fel. Man måste ju se till att det finns pengar innan man tradar.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat