Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-06, 16:18   #1
hejhej123
 
hejhej123s avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 24
Sharp$: 92

Hoho
Stats: 10 - 6 - 0
ROI: 112.10%
Vinstprocent: 62.50%

Standard

ComeOn.Se lurar(?) mig ang. Moneyline


Hej!

För 3 dagar sedan la jag ett bet på ComeOn.se, matchen det handlade om var AIK - Sirius i svenska innebandyligan.

Det fanns bara en sak jag kunde välja på när jag klickade in på matchen, det var "Moneyline" AIK eller "Moneyline" Sirius. Kollade upp snabbt på Google vad Moneyline exakt innebar, det var alltså inklusive övertid/straffar/sudden etc, matchen måste få en vinnare annars återbetalas vinsten.

Kollade på RekatochKlart samt Nordicbet, antog att ComeOn också skulle ha så. Sagt och gjort så placerar jag mitt bet på moneyline AIK.

AIK vinner matchen i sudden med 6-5 och min kupong skrivs som "Förlust", tar upp det i livechatten och får förklarat för mig att moneyline (med övertid inkluderat) ENDAST gäller i amerikanska sporter. Stämmer det?

Frågan jag ställer mig efter är, varför fanns bara moneyline som alternativ? Alltså inget 1X2, bara moneyline. Hoppas ni kan reda ut detta moneyline-begrepp åt mig!

Tack på förhand.


P.S. Gjorde även denna tråd på Flashback och de folk som skrev i tråden höll med mig angående moneyline, att min kupong skall skrivas som vinst, men jag kan lika gärna skriva här och få höra eran åsikt om detta. Dom jag pratar med i livechatten blånekar att detta gäller för svenska sporter, men varför hade dom moneyline som alternativ då?
hejhej123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat