Ämne: V65 Åby 6/10
Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-06, 21:49   #7
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg
Hur spelar ni ikväll? Här kommer mitt system. Utan motiveringar då det inte verkar vara ngn som är intresserad av sånt.
Du får gärna skriva ut motiveringar när du orkar, för ett system ger ju faktiskt inte så mycket för de som läser. Jag läser det som skrivs när jag har tid och jag vet att många andra här gör det även om de inte så ofta gör sig hörda. Dessutom dröjer det några inlägg innan man kanske tar det som skrivs av en nykomling på allvar, men du får min tumme upp i alla fall. Du verkar ha hyfsad koll på spelet att döma av de kommentarer du skrev igår t ex.

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg
Både stora och lilla satt men klen utdelning tyvärr. Miljondragen svek .
Körde även en flerbong X 12 där jag endast sprack i första avd på att jag spikade 3. Synd att han inte var lite mer vaken och körde sig till spets med 3. Då hade det kanske blivit spännande... Men bara kanske.

Men man får vara glad över det lilla också .
Faktiskt bra utdelning med tanke på raden men man hade så klart önskat mer, skuttet mellan femte och slututdelning var lite tunt men det var nog helt enkelt ett gäng flerbongar som satte sin spik där.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat