Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-08, 10:22   #69
Overkill
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hultas Visa inlägg
Växjö och Brynäs är fina spel. Däremot är det sagt att Fasth kommer att stå och jag tror att AIK tar hem det där rätt enkelt faktiskt. Bortsett från den totala kollapsen, som aldrig hade hänt om AIK hade haft Fasth i mål, så körde AIK faktiskt över HV71 totalt.

Hur som helst, lycka till!
Man kan ju dock inte sia om vad som hade hänt om Fasth nu hade vaktat kassen den matchen istället.

Dessutom om man ser till sista 15 minuterna så ska AIK vara mest glada över att de fixar en poäng i denna match faktiskt, efter kvitteringen från Hv71 till 7-7 så dominerade smålänningarna totalt och det som räddade Solna-laget var att det kom ett powerbreak precis lagom efter runt 52-53 minuters speltid och detta gjorde ju således att de fick lite andrum och en liten timeout.

Hur som helst, bara lite argumentation. Men jag håller med dig, Lakers har faktiskt sett väldigt spännande ut och deras importer. Imponerad är jag verkligen!

Hv71 må vara seriens formstarkaste lag men Lakers har absolut blivit för stora dogs här. Bra spel, CaptainMorgan!

Senast redigerad av Overkill den 2011-10-08 klockan 10:25.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat