Börjar med dessa, återkommer senare under dagen med H2H's om jag finner några bra.
Ogiltigt spel-ID: 548630
Ogiltigt spel-ID: 548636
Jonsson gör sin bästa säsong någonsin i GP-serien och han vill givetvis fortsätta och sluta på silverplatsen, han har dock en tuff batalj till kvällen när han ska stångas med Hampel genom grundomgångens fem heat + eventuell semi och final. Polacken nosar endast en poäng bakom och detta kommer att bli en rysare.
Andra halvan av GP-säsongen (fem senaste) så är Jonsson den formstarkaste i hela fältet och det är inga tillfälligheter heller. Han är så här bra!
Allt över +2.00 på att han tar sig till final är väldigt fint IMO och en liten slant på att han vinner till 8.00 är lockande för mig.
Ogiltigt spel-ID: 548624
Ogiltigt spel-ID: 548635
Hampel lär inte vika ner sig och bara dö på hemmamark i Polen, han hittar runt Gorzows bana i sömnen om det är så t o m. Kommer ha publiken i ryggen och jag tror inte att han gör de besvikna ikväll. Är han inte laddad inför en sådan här avslutning så är jag den förste att bli väldigt förvirrad.
Liknande tänk här, allt över +2.00 på att han fixar en finalplats är mycket bra. 6.75 på honom som vinnare är något för högt också.
Ogiltigt spel-ID: 548655
Ogiltigt spel-ID: 548657
Bomber har kommit igång ordentligt efter sitt sparkande av "staben", senast silvermedalj i Gorican. Han har ingen chans på en Topp8-placering vilket skulle innebära safe till 2012 års serie utan britten får inrikta sig på att försöka övertyga de som styr GP-serien om att just han ska ha ett av de permanenta wildcarden till nästa år.
Gör han en väldigt bra tävling ikväll så är det biff IMO och chanserna till att han gör just detta ser jag som väldigt goda. Blir inte alls förvånad om han kniper en andra raka finalplats, till 9.00 är jag beredd att testa med small-stake. 2.62 är way to high på att han tar sig till semifinal, så måste trycka hårdare på det!
Ogiltigt spel-ID: 548661
Dansken må vara kvalificerad för 2012 års serie just nu, men det förringar inte hans insatser på senare tid. Har varit väldigt stabil och han ska inte ha några motivationsbekymmer. Skulle han missa semifinal och Lindgren tar sig dit, då kan det bli knepigt att behålla den sjundeplats han just nu innehar 12 poäng före svensken som ligger placeringen utanför Topp8.
Rätt säker på att Bjerre vill ordna detta på egen hand och inte tvingas förlita sig på att Lindgren bommar.
Samma sak här faktiskt, allt över +2.00 mucho bra.