Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-08, 13:41   #1650
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Enough, enough.

Ogiltigt spel-ID: 548736

Lindgren har 10 poäng upp till Topp8, lär inte ge sig förrän det är för sent och har alltså väldigt mycket att köra för ikväll! Lindbäck är kvalificerad till 2012 års serie via GP Challenge och kan köra väldigt avslappnat, tycker mig se en "mättnad" denna säsong samt att inte mycket gått hans väg på sistone och besvikelsen efter förlusten i finalen i Elitserien mot sitt gamla lag Piraterna gick absolut inte att ta miste på!

Denna H2H ska Freddie vara tops 1.65-fav i, så tvekar inte att spela till 1.85.

Ogiltigt spel-ID: 548758

Ogiltigt spel-ID: 548754

Ward har fått ett wildcard till kvällens tävling och jag tror han kommer att ta chansen precis som han gjorde senast när han fick köra på wildcard nere i Torun och knep bronsmedaljen i sin GP-debut!

Han är så pass bra och redan så rutinerad, finns givetvis mycket att slipa på och förbättra fortfarande, men dock är han en av världens bästa speedwayförare redan nu. Crump och Holder är inte så pass mycket bättre än Darcy att han ska stå i 3.00 att bli bäste aussie för kvällen. Han gjorde det som sagt i Torun, i debuten, så varför inte ikväll i Gorzow också?

Holta kämpar med sina skadebekymmer och ska genomgå en omfattande operation när 2011 års säsong nu är slut snart. Kan absolut tänka mig att han lär vara väldigt försiktig ikväll så att han inte tvingas till mer "damage" för kroppen än nödvändigt. Har dessutom sett väldigt slapp ut senaste tävlingarna och vill säkerligen bara att det ska ta slut.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat