Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-08, 15:45   #12
Berra

Berras avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 618

Pure Math
Stats: 85 - 68 - 11
ROI: 109.11%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bettalent Visa inlägg
Grymt bra natt, alla rätt i NHL
Kikade igenom sheetet av nyfikenhet, grattis! Men... CBJ-Preds U 5.5, 2.00? Antingen felskrivning vad gäller odds eller också så har du missförstått att du egentligen plockat 5.0, vilket alltså innebär att du bör rätta spelet som push.

Citat:
Ursprungligen postat av jempa Visa inlägg

Har även plockat Pittsburgh till 1.9 borta mot Phoenix. Dom har tappat Bryzgalov och jag har väldigt svårt att se dom stå emot en sådan enad trupp som Pittsburgh i år, trots avsaknad av Sid the Kid.
Nu har du allt mixat ihop det. Pens möter Calgary, inte Phoenix!

Jag fortsätter på min inslagna väg att anta att ett lag som avklarat sin seriepremiär har lite av en fördel när man möter ett lag som ännu inte avklarat sin. Intressant för Malkin att gå in i en säsong där Crosby till en början står utanför. Kan nog fungera som fin tändvätska. Intressant att han får kampera med Sullivan och Neal här till en början. Styrka av pens att sno med sig en seger från Vancouver.

Kan helt klart köpa tanken om att det möjligen finns värde i Sens av det lilla jag har att resonera kring. Har inte sett respektive lagens premiärer så kommer sannolikt inte att backa något av lagen. Toronto känns klart som ett lag för slutspel i år om Reimer kan fortsätta imponera likt förra säsongen. Tim Connolly kan vara skillnaden mellan att missa eller klara av top 8, men hans skadebekymmer lär dock oroa en smula. Kan han komma till spel i 65-70 matcher under säs, så får det nog ses som bra. Tillsammans med Macarhtur står han idag utanför och det får ses som två kännbara avbräck.

Kort och gott om resten som till stor del backas upp av spontanitet så känner jag för Avs, Stl, blackhawks. Avs mot ett b2b-spelande Red wings som generellt sett inte är bra b2b. Conklin får matchen? Stl som startade fint förra året men dalade av under resan. Bra drag under skridskorna om allt stämmer. Nashville lär sträva efter att täta till ordentligt med en match i benen så underspel kan vara ett alternativ. Blackhawks revanscherar sig för förlusten igår?