| 2011-10-10 20:30 | Elite League | TH.Jonasson vs S.Gustafsson |
-0.5 |
FT |
2.5 |
1.850 |
Tycker oddsen tyvärr sitter rätt ikväll. Tror ändå att THJ har goda chanser att ta en poäng mer än Simon ikväll. Han är säkert grymt revanchsugen efter förra måndagens flopp. Jonasson såg mycket snabb ut i den senaste hemmamatchen, och även om Gustafsson har kört rätt bra på Wimbourne Road historiskt sett, så är han en choker när det väl gäller. Har enligt egen uppgift sprängt tre motor senaste veckan, och du undrar jag vad han kommer åka på för skrot ikväll?
| 2011-10-10 20:30 | Elite League | D.Andersson vs S.Gustafsson |
+0.5 |
FT |
2.5 |
1.750 |
Ytterligare ett spel som går emot Gustafsson. Dennis har haft en tung höst, men han har en förmåga att höja sig när det som mest gäller. Tog inte så många poäng i gårdagens JVM, men jag tyckte att han såg rätt sharp ut från tejpen och kan han ha såna starter ikväll då ska han slå Gustafsson i deras två möten.
| 2011-10-10 20:30 | Elite League | L Bridger under 4.5 poäng vs Poole |
. |
FT |
2 |
2.550 |
Chansspel, men till det här oddset provar jag ändå. Bridger är ingen stjärna (även om han tror det själv) är hatad på samtliga bortalags arenor i UK, och han kommer få ett hårt bemötande ikväll. Fem poäng är inte mycket för en som visserligen har viss potential, men jag har en känsla av att han kommer vara som sämst ikväll när det verkligen gäller.
Bara dryga halvtimmen kvar nu till matchen drar igång. Direktsänt på TV10.