Fick väl ungefär det svar jag väntat mig. Lär bli svårt att få ett rakt svar på hur de ser på fördelar och nackdelar utan ett personligt möte med någon av de som jobbar med det här, jag lyfte frågan iallafall:
Citat:
|
Hej, jag skulle vilja framföra önskemål om att ni lägger till en möjlighet att spela H2H (head-to-head) hos er någon gång i framtiden. Nätbolagen, bland andra Expekt och Bet365, har länge erbjudit odds på H2H och jag misstänker att omsättningen är hög. Själv har jag de senaste tre månaderna omsatt över 100 000 på spelformen vilket är mycket högre än min omsättning hos er. Jag har pratat med många andra spelare som också gärna skulle vilja se den här spelformen hos er och vill gärna ha ett svar i den här frågan från någon som är insatt. Jag förutsätter att det åtminstone varit uppe för diskussion hos er redan och undrar hur ni ser på saken.
|
Citat:
Tack för din input. Vi uppskattar alltid när våra kunder engagerar sig i det vi håller på med.
Vad gäller H2H har vi givetvis haft det under lupp ett bra tag. Det finns helt klart intressanta inslag i denna spelform, men vi har i dagsläget inte för avsikt att lansera detta. Det känns helt enkelt inte tillräckligt intressant f n kontra andra saker som vi har på gång. Därmed inte sagt att det är borta ur diskussionerna för all framtid.
Just nu har vi dock fullt fokus på att lansera V86 som det nya stora onsdagspelet (Prövas under tio veckor fr o m 30/11). Jag hoppas att detta kan intressera även dig.
Hör gärna av dig i framtiden med fler synpunkter och idéer.
|