Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-12, 11:34   #18
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Nu vill jag inte vara den som försvarar JvK, men spelen som finns i det sheetet finns även "bokförda" hos RoK där åtminstone alla 10 senaste stämmer. Det spelar ingen roll om spreatesheet.se sheetet bokförs efter spelstopp eller inte då hans rekar kommer före spelstopp såvida det inte är något fiffel där. Nu vet jag inte heller om rättningen stämmer, men jag utgår från det.

Vad vi däremot bör tänka på är att det är enbart de 114 senaste spelen som är bokförda. Alla röda siffror han hade tidigare finns inte med och frågan är hur länge han kan hålla sig med gröna siffror.

HG bokförde han spel i våras och det såg knappast bra ut:
https://www.sharps.se/spreadsheet/6515
Citat:
Ursprungligen postat av sickan Visa inlägg
Läser ni spreaden så ser ni att det inte är JVK som bokför dessa spel själv. Spelen finns även på hans blogg. Hylla istället för att klaga hela tiden.
Möjligt att det stämmer nu det senaste, men vi har varken verifikation på de tidigare spelen ELLER att inte JVK bokför det själv. Om någon nu tar sig tid att bokföra hans spel, varför inte göra det innan spelstopp i så fall? Finns väl inget som hindrar JVK från att ta bort eller ändra i sina poster. Oseriöst att inte köra med egen bokföring själv.
/

Har man fuskat och efterhandsspelat tidigare så tror jag inte ett dugg på resultaten, vem som än bokför, om inte de gröna strecken eller andra indikatorer finns.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat