Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-13, 10:00   #1
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Politik! SPEL! Skynda fynda!

Håkan Juholt, partiledare för Socialdemokraterna har det inte lätt nu. Det stormar rejält och många ropar på hans avgång! Det dyker upp nya besvärande fakta kring honom varje dag och även utan min info skulle det vara motiverat med spel och hög insats!

Först till min info! Jag har från en källa som jag bedömer som trovärdig fått information om att det som nu framkommer kring Juholt som person bara är toppen av ett isberg! Det finns mer att granska och föra upp till ytan om så skulle "behövas". Troligtvis vet massmedia om det redan men för att hålla frågan vid liv och komma med något nytt flera dagar i rad för att sälja lösnummer så sparar man information för publicering kommande dagar. Detta vet Socialdemokraterna om och enligt min källa kommer Juholt att avgå inom kort! Kanske redan idag eller imorgon! Jag personligen tror inte att han "överlever" helgen!

Unibet ger 1.85 på att Junholt skall avgå som partiledare för Socialdemokraterna innan den 31 oktober!!! GOD marginal alltså. Utifrån debatten och det min källa har talat med mig om så är rekomendationen SPEL! HÖG insats!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat