Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-13, 14:35   #25
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
När avgick en partiledare senast av liknande skäl? Känns som underlagen för spel borde vara väldigt tunna i det här fallet. Media tenderar att vara duktiga att kasta bensin på elden och leta upp partikamrater som öppet kritiserar, man ser bara ena sidan än så länge och jag tror inte de ger upp innan de med alla medel försökt räta upp gubben någorlunda innan de eventuellt sparkar honom.

Omöjligt att som privatperson utan särskild insyn värdera det som pågår, själv har jag fått uppfattningen att han antingen agerat omoraliskt eller extremt klantigt (förmodligen det föregående), och inte gjort något som är strikt lagvidrigt men möjligen fuskat i en gråzon.
Jag har faktiskt mer på fötterna än privat tyck och tänk och det är det jag i huvudsak byggde inlägget på men inser också att tidsfristen kanske inte är så god ändå när Juholt själv visar upp dessa psykopatiska drag han i och med radiointervjun uppvisar idag. Han har mycket dålig självinsikt och tänker tydligen kämpa in i det sista. Faktum kvarstår! Det jobbas febrilt i kulisserna för hans avgång! Vidhåller - bra spel!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat