Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-13, 20:54   #16
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Förhandstankar och KP's kupong v 0.1

Jag gör ännu ett fällningsförsök på Mellby S, spår 7 och megafavorit. Jag låter matematiken tala sitt. Färre än 2% infriar från det läget när det är OS. Spår 8 är bättre. Spelar rank 1-9 och plussar lite för Zaptos. Samt de obligatoriska spår 5.

I andra funderar jag på att chansspika Que Linda. I Januari mötte den Tion Medu Sisu, Que Linda stod då i 11x pengar och Tion 23x. Que linda har här spår 8, dvs innerspåret på andra volten. Kommer få en perfekt resa och tycker hon åtminstonde borde vara 30%+ streckad.

Hm, vem vinner guld? Yarrah boko eller tar Maharaja hem det hela trots lång frånvaro? Många tänker att han inte vill köra hårt med hästen i det första loppet han gör, men då kollektivet tänker så lär det kanske finnas spikvärde i detta. Stannar han dock 70%+ så lär jag gardera.

avd 4 - inte en blekaste.

Avd 5, spik rockefeller? Japp Han var inte bra senast och fick även körförbud pga den inte var i tävlingsmässigt skick. Adrian bakom nu och han har redan 2/2 med hästen. Bara vinner! Gör han inte det kan vem som helst göra det bakom.

Avd 6 - ALLA! Tycker inte mycket talar för favoriten faktiskt när det är medeldistans. Nursery rhyme vann detta lopp förra året från spår 2 med calle. Svanstedt kör iår istället. Han har 3 hästar totalt i loppet nu. 3 år sedan vann Soraya laday till 88x. Jag helgarderar och räknar med att någon rank 2-8 tar hem det egentligen.

Avd7 - Här räcker det med rank 1-5, går nog att banta ned till 4 även efter lite badkarskörning. Kommer iaf gå kort här.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat