Pato helt klar... Tjena! Kul att du satte den. Men den får du ta på turkontot. Fast dom pengarna räknas ju också

.
Perfectly Enough var den klara i loppet på förhand (tung förlust för min plånbok). Rejäl galopp i starten för att sen komma tillbaka och sitta fast med rubbet kvar i trött rygg. Närmare bestämt i Patos rygg... Se om loppet om du inte tror mig!!!
Hade du skrikit om att du bankade Vincennes samma dag då hade jag hållt med dig fullständigt. Jisses vilken kuse. Lär dröja innan den ger sånt odds igen...
Nä nu gled jag visst ifrån ämnet. Ha ha. Tänkte bjuda på lite info till avd 1 som kan vara loppavgörande. Per L meddelar att han väldigt gärna kör i spets med 4 Leonas Yeti. Såg riktigt fin ut i debuten för Per med mycket sparat. Inte gått in på vem som vinner loppet då jag pluggat på för dåligt än. Men det här kan ju ställa till det rejält för Svanstedt-armadans taktiska dispositioner. Kan mycket väl vara så att 7 Mellby Sambuca vinner ändå. Men mycket intressant info hur som helst. Nu är det upp till var och en hur man vill göra med den. Återkommer med min loppanalys när jag läst på lite mer.