Ämne: NFL w6
Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-16, 16:13   #6
Arch
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Jag spelar

CIN -6
Hoppades att jag skulle få se linan droppa och det gjorde den, från -7 till -6.5 iom public press på Colts.
Bengals har legit försvar och deras D-line matchar bra mot Colts särgade O-line och kommer kunna orsaka mycket press på QBn.
Painter gjorde det ok förra matchen, men har ändå haft tur att Garcon återigen gör saker, sånt kan man inte vänta sig varje match.
Tar hellre rygg på Dalton som nu har fått lite vinster när han kom från underläget i 2 raka matcher, lovande rookie WR AJ Green ser ut mycket fint och RB Benson spelar fortfarande.

Här går jag med books som öppnade CIN på lite förvånansvärt höga 7pts, i en match som ingen vill egentligen betta på (lite action på denna match).



CAR +4
Kanske har jag väntat lite för länge, men insatsen är den samma trots mindre odds. Som jag sa förra veckan, jag vill gärna att Cam får vinna en match och mot Falcons tveksamma secondary har han alla chanser att göra det.
Ingen större insats eftersom Falcons hemma är svåra.



Leans:
STL +14 (för mycket pts på ett lag från bye, som ser ut att kunna skapa press på Rodgers)
JAX +12.5 (egentligen vill ha 14 här, så tror inte jag spelar)
PHI -3 (homer lean)
49ers +4 (tror att Lions kommer att fastna idag)
Bills +3 (skador på Giants O-line, samt spelstill som egentligen inte passar deras försvar)

Har dock några sena matcher jag gillar mer, så skippar dessa.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+2)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat