Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-17, 16:48   #1683
Overcome
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 95
Sharp$: 1037
Standard

Hör och häpna, Pimme lägger säsongens andra(!) spel idag.
Citat:
Hammarby bara vinner!
Säsongens spel #2 får bli Hammarby hemma mot Jönköping idag.
Antar att många tycker det är helt sjukt att man ens funderar på och spela Hammarby, men då behöver man inte rygga.
Sen efter matchen mot Värnamo har jag haft en känsla av att man vinner enkelt hemma mot Jönköping.
Man skapade inte mycket målchanser mot Värnamo men jag tyckte ändå att spelet var hyfsat och man inte kändes sådär rädda för att hålla i bollen som tidigare.
Idag finns det alltså inget att hålla på - man måste vinna idag.
Jag tycker inte att Jönköping är något vidare och formen på lagen ser likvärdig ut med 4 poäng på dom 4 senaste matcherna.
I min bok så kan jag inte se hur Hammarby ska bränna denna chans, 1.85 får ses som spelvärt när man har denna känsla som jag har idag!
Detta kommer förhoppningvsis bara Hammarbys sista match på Söderstadion i år, laget kommer få ett bra stöd ikväll och jobbas fram i 90 min + tillägg.
Frågetecknen i laget är på Fadi Malke och Jose Monteiro som inte deltagit i alla moment på senaste träningen.

/Pimme
Han har gjort det väldigt bra här, säsongens andra rek till 1.85 då man kan få precis över 2 på flertalet bolag.

Säsongens andra spel till marknadslägsta, affepengarna ska in till holms med minsta möjliga risk
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
JohanH (+5)
Overcome är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat