Mina 2 cents
Jag tror CSKA tar det ikv, men pga Yilmaz (som Fake nämnt), dålig match i veckan (nämnt av alexybt) och lite problem i försvaret så avstår jag, det är för låga odds. Men jag tror ändå att de tar det, det e lååång väg från varma turkiet till rysslands kalla planer.
Dinamo - Ajax är lite svår för mig. Viktig match för båda lagen då förloraren kan få det väldigt svårt att gå vidare från gruppspelet. Tror på kryss, kaaaanske vinst för Dinamo. Men jag spelar u2.5 då jag tror på 0-0,1-0.
Benfica i form och har, enligt mig, det bättre laget. Truppen verkar må bra och spelar stabilt. Dessutom kommer Basel att spela utan tränaren Fink som åkt till Hamburg.
Har inte bestämt mig mellan en rak 2 @ 2.1 eller DnB @ 1.5.
EDIT: Blev DnB @1.5
Lille - Inter, Båda behöver vinna denna och det är en öppen match och jag tror på många mål. Senaste 6 matcherna har Inter släppt in 13 mål och i de senaste 2 CL-matcherna har det blivit 6 mål totalt.
Lille har gått bra och vann sist mot Auxerre med 1-3 och i deras senaste CL-matcher har det också blivit 6 mål totalt.
Jag tar ö2.5 @ 2.05
Otelul - Man U
Klasskillnad och -1.5 och HT/FT på Man U tar jag @ 1.63 resp 1.61
Man C - Villareal
Formkurvorna ser helt annorlunda ut. Denna säsongen har Man C täppt till där bak och de kan på så sätt fokusera sig bättre på att anfalla. Det bara sprutar in mål och de har fått till det verkar det som.
Villareal går det trögt för och jag tror inte de kan stå emot Man C på bortaplan. Senaste CL-bortaplan var Napoli slutade 2-0.
Tror att Man C kommer att dominera denna matchen och tror på -1.5 @ 1.98 och HT/FT @ 1.9.
My 2 cents för ikv.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av fireas den 2011-10-18 klockan 09:58.
|