Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-18, 16:30   #25
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Är det bara jag som kämpar för att hitta något spelvärt idag?

Bayern för stor favorit så om det fortsätter droppa kanske en +0.5 kan bli intressant på Napoli. Samtidigt känns det svårt att gå emot BM i dagens läge och jag vidhåller egentligen min ståndpunkt jag hade innan CL drog igång. Den ståndpunkten är att Italienska lag är för dåliga och att Napoli skulle få kämpa för att komma top 7 i Premier League.

Deras främre trio är magisk, men bakom det så är det en tunn trupp med och försvinner Hamsik/Lavezzi/Cavani så är det en försvagning å det grövsta.

Inga andra sides lockar direkt heller. Benfica möter Basel på plastgräs. CSKA för stor favorit och Trabzon svårbedömda. Zagreb +0 har droppat och är för lågt nu, kanske smått värde i ett mer rutinerat Ajax+0 @ 2.15. City, Utd och Real ospelbara. Lille/Inter oviss.

Rent historiskt så är väl Lyon+1.75 @ 2.02 ett givet spel, men den gången de fick stryk av Real var det just på Bearnabeu med 3-0. Nu när Higuain och Ronaldo börjar göra mål igen känns det fel att kliva in mot Real.

Hur mycket jag än vrider och vänder på matcherna ikväll så ser jag inget jag gillar extremt väl.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat