Kvällens tankar
Milan - Bate
Bate visade i förra matchen att de vill spela och inte bara försvara och hoppas på det bästa. De kommer att försöka knipa Europa Leauge platsen då avancemang i CL är för tufft för dem.
Tror de kommer in med samma inställning här som mot Barcelona men då Milan har väldigt dålig hemmastatistik i CL och Bate fortf. är obesegrade på bortaplan (inkl. kval) tror jag inte på jättemånga mål.
Med silva, seedorf, gattuso, flamini, ambrosini och pato är skadade. Men jag tror ändå på kanske -1.5 (kanske -2.0) då en vinst för Milan är givet för mig. Skiljer för mycket mellan lagen.
Leverkusen - Valencia
Valencia måste rycka upp sig i CL-spelet för att kunna avancera och det måste börja nu. Sedan Genk-matchen (borträknat sista mot Mallorca) har faktiskt spelet varit bra och det är så de behöver spela.
Leverkusen har det gått lite sisådär i ligan och har haft svårt för spanska lag, inga vinster på 7 år. Dock så har inte Valencia vunnit på lika länge tror jag.
Lutar på u2.5 @ 1.85, jag velar dock, vad tror ni?
Dessutom vill jag åt DnB Valencia 2.25. Men väntar då jag tror det kommer höjas lite. Tror Soldado kan komma igång lite.
Marseille - Arsenal
Båda gör mål tror jag att jag kniper men annars har jag svårt att sätta någonting annat, svår match för mig att hitta värde i.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av fireas den 2011-10-19 klockan 11:29.
|