tror faktiskt att Order by makie känns intressant ikväll spåret gör dock att jag spelar med hundratenprocent i första skedet.
DD1. 1
DD2. 6
* 100
DD1. 11
DD2. 6
* 50
rysligt bra betalt på mina dd drag!
Dessutom tror jag på ganska hög utdelning trots att en favorit vinner. Örjan tror att hans bästa chans är i avd1. Jag tror han har rätt, med all rätt tar säkert stallkompisen spets men släpper troligen till Örjan när han ställer frågan. Dubbel reden!? (avd1)
i avd2 blir hockey jätte lampa och troligen spikar kollektivet. Mitt drag har varit fenomenal efter tränarbyte och kan mycket väl ta sin andra raka jag tänker givetvis på Major växhus
i avd3. Låter det det härligt på Kentucky och den har jag haft i min behållare sedan listorna kom, synd att den skriks ut av "alla" men hästen har haft problem med positioner och med lite mera flyt idag vinner man.
i avd4. Tror jag Olympia har en skräddarsyd uppgift hästen är ett ämne av något som kan bli stort, blir offensivt och mycket talar för seger. Spik!
avd5. Order by makie möter väl lite lättare kamrater idag och bör vara med dem i mål jag tror dock lite hårdare på hundratenprocent som har ett smarrigt läge och kan få utdelning på sin fina form. Save the earth är farlig med rätt smygare och Pixel C får rycka upp sig men är ändå segeraktuell på visad form.
i avd6. Målar jag på men draget går helt klart till nr 6 som har övertygat på slutet och det låter på stallet som det blir åter igen offensivt. I ledningen är det hästen att slå. 20% är ett bra spelvärde.
Lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|