Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-12, 20:01   #16
Turtlewax
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Där satte vi in en fin insättning. Känns riktigt roligt att vara tillbaka i sadeln...
Nästan tre veckor sedan man lade ett spel sist. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte kliade lite i fingrarna till och från.

Skitsamma, nog snackat... dags för turtle att droppa lite tankar. Har inte spelat något ännu, får se vilka jag tänker lira. Men, tankar kan man alltid dela med sig av.

Kvällens finaste är väl, som Kiwid redan nämnt, Columbus.
Får 2.35 för den på 365, vilket är mer än godkänt.

Motivering:
Trots att jag inte spelat på ett par veckor har jag ändå hängt med åtminstone lite i svängarna vad gäller NHL. Som jag förstått har väldigt fin form, nollat Buffalo och San Jose de senaste två matcherna. Vancouver rätt bra form med, men har problem med Columbus borta. Jag stänker stålar på Columbus till fina 2.35.

Pens -1,5 @ 2.25 känns också bra.

Penguins är bra mot rangers, ruskigt bra. Trots att Johnson ställs i buren hos Penguins, ska det här inte bli annat än seger. Senast lagen möttes på Pens hemmaplan blev det 8-3... jag förväntar mig något liknande inatt. Extra roligt att tv6 sänder den... perfekt läge att vara sjuk vid mao.

Lunkan kommer inte att klara av pressen ikväll på mellon, tyvärr.
Tror på en relativt bekväm seger ikväll.

Habs @ 3.40

Statistikrek. Två grymma lag möter varandra ikväll där allt kan hända. Montreal har liten fördel pga statistiken mot Phillies (Montreal is 6-2 SU) och därför tilltalar 3.40 mer än 1.83.

Coyotes @ 2.80
Ytterliggare en statistikrek:
Phoenix is 8-1 SU in its last 9 games
Phoenix is 5-1 SU in its last 6 games on the road
Phoenix is 4-2 SU in its last 6 games when playing on the road against Colorado


PHX grym form, likt Colorado. Tror dock att phx drar längsta strået här. Man möttes senast 11/4, mycket har förändrats sedan dess. Därför ser jag goda chanser till att underdogen vinner här.

Wilds, och Devils funderar jag också på.
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat